Politica de rambursări și returnări
POLITICA Renuntarea la cumparare
Regulament privind serviciul de retur
Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu gratuit oferit clientilor LEPURUSH S.R.L., societate comerciala cu raspundere limitata, organizata potrivit legii romane, cu sediul in Cluj Napoca, judetul Cluj, Aleea Albastrelelor nr. 9 inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J12/433/2019, numar de inregistrare fiscala RO 40591607.
Prin acest serviciu, clientii LEPURUSH pot returna gratuit in termen de 14 zile calendaristice produsele cumparate de pe Lepurush.ro , conform Termenilor si Conditiilor de retur prevazute in prezentul Regulament.
Acest serviciu nu afecteaza dreptul de retragere prevazut de O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, pentru contractele incheiate la distanta.
Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.
Clientii LEPURUSH S.R.L. sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu.
Acestia pot fi persoane fizice sau persoane juridice care au achizitionat produse de pe Lepurush.ro, fiind titularii facturii (persoane fizice) sau reprezentantii persoanei juridice titulare a facturii fiscale LEPURUSH.
Cum puteti returna produsele achizitionate de la LEPURUSH?
Produsele cumparate de pe Lepurush.ro pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice:
- prin completarea Formularului de Retur afisat pe site, in subsolul paginii ‘formular retur’ sau;
- declaratie neechivoca in care cumparatorul isi exprima decizia de retragere din contract, a carei primire va fi confirmata (hartie, mail).
Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza:
- de la data livrarii produsului in cazul in care produsul a fost achizitionat de pe www.Lepurush.ro ; in cazul unei comenzi care contine mai multe produse, termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.
Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs.
Conditiile referitoare la produsul returnat
Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:
Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garantie;
Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Produse care nu sunt acceptate la retur
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: pompa de san);
- Produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
- Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.
Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii:
3. Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza LEPURUSH cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site.
Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a facut prin Formularul de Retur de pe site, cumparatorul va primi pe e-mail detalii cu privire la solicitarea inaintata. Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala. Suma aferenta returului se va returna prin transfer in cont bancar, atunci cand clientul a platit prin ordin de plata.
In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?
Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 3-10 zile de la data la care LEPURUSH intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care LEPURUSH este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, Lepurush va prelungi termenul in mod corespunzator.
Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului
In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii LEPURUSH vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.
Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare: toate costurile sunt suportate de catre Lepurush.
LEPURUSH poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.
LEPURUSH SRL
Aboneaza-te la newsletter si fii mereu la curent cu ofertele si promotiile noastre!
DE RETUR
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"
In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, Lepurush iti garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului.
Urmeaza pasii de mai jos pentru a solicita un retur:
- Din contul personal creat la efectuarea comenzii urmand pasii de retur si specificand contul/datele bancare complete pentru restituire sumelor aferente
- Notifica departamentul de Customer Service in scris la adresa office@lepurush.ro referitor la coletul pe care urmeaza sa il returnezi
- Expediaza comanda la adresa : str. Aleea Albastrelelor nr. 9/3, Cluj Napoca, Romania
In termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravaloarii produsului/produselor returnat/(e), in contul specificat in Formularul de Retur
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Este necesar ca produsul original sa fie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs (in afara de Posta Romana - cu exceptia serviciului de curierat rapid Prioripost)
In cazul in care ai primit un produs cu defect sau altul decat cel comandat, te rugam sa transmiti solicitarea in scris la adresa office@lepurush.ro, impreuna cu fotografiile produselor receptionate. Returul in acest caz va fi organizat de catre Lepurush.
Comenzile plasate online pot fi returnate doar catre Magazinul Online. Coletele retur expediate fara Formular de Retur inclus pot atrage dupa sine intarzieri la procesarea rambursarilor.
POLITICA DE SCHIMB
Daca doresti sa schimbi produsul, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la adresa office@lepurush.ro in care vei specifica numarul comenzii, numele si prenumele complet cat si produsul pe care il doresti la schimb.
Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit de tine nu mai este in stoc, iti poti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi.
Dupa confirmarea disponibilitatii produsului pe care il doriti la schimb, este necesar ca produsul original sa fie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs (in afara de Posta Romana - cu exceptia serviciului de curierat rapid Prioripost) la adresa: str. Aleea Albastrelelor nr.9/3, Cluj Napoca, Romania
Orice produs pe care il vei returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile componente si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) ). Te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditie, daca se poate cel original. Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, ori daca ii lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele utilizate, cu urme de uzura.
In momentul in care va fi receptionata comanda de retur in sediul magazinul online, iti vom expedia comanda de schimb. Pentru comenzile de schimb nu sunt percepute taxe de livrare suplimentare. Costul de livrare al comenzilor de schimb este suportat de catre Lepurush.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai multe retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.